• Profil • Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości • Zaloguj
Strona Główna
• FAQ  • Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Rejestracja • Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Imb
2012-07-20, 11:44
Tworzenie własnej Frakcji
Autor Wiadomość
*Szopen 
Wasz zły MG


Wiek: 24
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 1337
Skąd: Malec-Polis
Wysłany: 2010-08-20, 19:21   Tworzenie własnej Frakcji  

Miałem już sporo PMek o tworzeniu własnej fakcji. Nie można tego robić tak hop-siup wiec po dyskusji z Nigazem postanowiliśmy dodać normy regulujące tworzenie własnych frakcji.
Aby stworzyć frakcję trzeba spełnić odpowiednie warunki:
1)Zebrać co najmniej 10000 rubli jako środki finansowe frakcji.
2) Trzeba ułożyć organizację frakcji, jej cele i znaleźć nazwę
3) Trzeba stworzyć odpowiednią strukturę dowodzenia i podziału frakcji
4) Trzeba wybrać graczy na stanowisko dowódcy frakcji, zaopatrzeniowca, technika
5) Trzeba znaleźć źródło utrzymania frakcji(szukanie i sprzedaż artefaktów, ugadanie się z kimś odnośnie przemytu itp.)
6) Trzeba mieć swój własny uniform frakcji(może to być zwykły kombinezon Stalkera odpowiednio pomalowany i poddany kilku ulepszeniom. Wtedy taki pancerz zostanie "kombinezonem frakcji x"). Dodatkowo frakcja musi wyznaczyć regulaminowe uzbrojenie. Będzie ono na równi z mundurem zewnętrznym świadectwem przynależności do frakcji
7) Kazda frakcja musi posiadać własny herb i opcjonalnie hymn/zawołanie
8 ) Frakcja musi skupiać co najmniej 5 graczy.
9) każda frakcja ma wybrać własne miejsce gdzie chciałaby mieć swoją siedzibę. potem wraz z Nigazem zastanowimy się czy tworzyć nową lokację czy dostosować jakiś istniejący budynek.
10) Frakcja na samym początku NIE dysponuje żadnymi NPC. Mogą oni zostać przyznani prze Mistrza Gry w trakcie rozwoju frakcji.
EDIT1. Gdybyscie potrzebowali przykładowej frakcji do pomocy to piszcie. Mogę tu dac takowy przykład.
_________________
Wojna jest największa sprawą państwa, podstawą życia i śmierci, Tao przetrwania i zagłady.

Mówisz hip-hop ja odpowiadam heavy metal
Mówisz techno ja odpowiadam Punk
Mówisz pop a ja wykrzyczę ci power metal
Ostatnio zmieniony przez Szopen 2010-08-20, 19:38, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
REKLAMA 

Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 353
Wysłany: 2010-08-20, 19:29     

 
 
 
~Nigaz 
Administrator


Wiek: 24
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 353
Skąd: Osiek
Wysłany: 2010-08-20, 19:29     

wszystko tu jest tak jak ma być. Tylko jedno słowo ode mnie, bo juz zawaliliście mnie PMkami. Musicie jakoś skusić gracza do dołączenia, bo zapytanie czy dołączy, czy nie nie jest specjalnie zachęcające. Jak dołączasz do frakcji powinieneś mieć też jakieś korzyści ;) Tyle ode mnie i powodzenia w tworzeniu ;)
 
 
 
Arden 
Doświadczony stalker


Wiek: 22
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 156
Skąd: MALEC
Wysłany: 2010-08-24, 19:11     

Oficjalnie zgłaszam moją frakcję. Opis frakcji i wymagania:

Aby stworzyć frakcję trzeba spełnić odpowiednie warunki:
1)Zebrać co najmniej 10000 rubli jako środki finansowe frakcji.
2) Trzeba ułożyć organizację frakcji, jej cele i znaleźć nazwę
3) Trzeba stworzyć odpowiednią strukturę dowodzenia i podziału frakcji
4) Trzeba wybrać graczy na stanowisko dowódcy frakcji, zaopatrzeniowca, technika
5) Trzeba znaleźć źródło utrzymania frakcji(szukanie i sprzedaż artefaktów, ugadanie się z kimś odnośnie przemytu itp.)
6) Trzeba mieć swój własny uniform frakcji(może to być zwykły kombinezon Stalkera odpowiednio pomalowany i poddany kilku ulepszeniom. Wtedy taki pancerz zostanie "kombinezonem frakcji x"). Dodatkowo frakcja musi wyznaczyć regulaminowe uzbrojenie. Będzie ono na równi z mundurem zewnętrznym świadectwem przynależności do frakcji
7) Kazda frakcja musi posiadać własny herb i opcjonalnie hymn/zawołanie
8 ) Frakcja musi skupiać co najmniej 5 graczy.
9) każda frakcja ma wybrać własne miejsce gdzie chciałaby mieć swoją siedzibę. potem wraz z Nigazem zastanowimy się czy tworzyć nową lokację czy dostosować jakiś istniejący budynek.
10) Frakcja na samym początku NIE dysponuje żadnymi NPC. Mogą oni zostać przyznani prze Mistrza Gry w trakcie rozwoju frakcji.


1)Spełnione
2)„Władcy Ognia”, Cele: ochrona Stalekrów przed wojskiem i bandytami wywożenie artefaktów za Zone
3)Przywódca: Arden
Podział frakcji:
- Myśliwi(walka z mutantami):Dowódca: Artrix
- Żołnierze(walka z wojskiem i bandytami) Dowódca: Arden
- Zbieracze(zbiórka artefaktów) Dowódca: Turek
4)Dowódca: Arden
Zaopatrzeniowiec: Turek
Technik: Tosmon
Medyk: Kizuna
5)Zbiórka artefaktów, Konwojowanie Stalkerów-kotów
6)Kombinezon „Feniks”(Kombinezon Stalkera z ulepszeniem:
* dla zbieraczy ochrona środowiskowa
* dla żołnierzy nakładka kuloodporna
* dla myśliwych zadrapania)
/kombinezon barwy szary metalik z czerwonymi rękawami i naszywką z godłem frakcji na prawym ramieniu/
Regulaminowe uzbrojenie:
* żołnierze: Obokan, Walker
* myśliwi: Chaber, Walker
* zbieracze Akm2/U, Walker
7) ”Czarna ręka spowita w płomienie na czerwonej heraldycznej tarczy” zawołanie:
„W ogień bitwy na kowadło wojny
8) Jest: Arden, Turek, Artrix, Tosmon, Kizuna, Miśkowski.
9) Dolina Mroku
10) Spełnione
Frakcja oficjalnie przyjęta. Baza w Dolinie Mroku. Za chwilę stworzę odpowiedni temat. Swoją siedzibę musicie jednak odbić z rak bandytów.. Nie ma zbyt łatwo ;)
EDIT: Dopisałem Kizune jako medyka bo się dołączyła do frakcji
_________________
Ksywka : Arden

Siła
Inteligencja
- Umiejętności:
Sanitariusz lvl1
Obsługa broni snajperskich lvl1
Ostatnio zmieniony przez Szopen 2010-08-24, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lee
Weteran


Imię: Nik
Ksywka: Lee
Gotówka: 3600
Pancerz: Kombinezon stalkera
Frakcja: Samotnik
Broń 1: Enfield L85A2
Broń 2: Colt M1911
Broń 3: PKM
Umiejętność 1: Obsługa pistoletów maszynowych 2
Umięjętność 2: Obsługa broni szturmowych 1
Umiejętność 3: Handlarz 2
Stan: Zdrowy
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 473
Wysłany: 2010-08-25, 16:17     

1)Spełnione ( składamy się z qwerty’m po 5.000)
2)Łowcy Artefaktów P-Z-S Cel: Dopuszczenie świata do dóbr zony.
3)Dowódca:Lee
Dowódca: qwerty
Prawa ręka
Dowódca sił ofensywnych
Dowódca sił defensywnych
Dowódca poszukiwaczy
Grupa uderzeniowa
Grupa defensywna
Poszukiwacze Artefaktów/Myśliwi


4)Dowódca: Lee
Dowódca: qwerty
Zaopatrzeniowiec: Burbon
Technik: Sokół
5)Sprzedaż artefaktów, eksport trofeów z mutantów.
6)Kombinezon Łowców w kolorze szkarłatu, na lewym ramieniu widnieje herb Łowców. Na plecach napis PZS.
Ulepszenia:
-Ochrona przed zadrapaniem
-Ochrona przed Anomaliami
-Nakładka kuloodporna
7) poznaj, zdobądź, sprzedaj.
8)Ja, qwerty, Sokół, DragonFly, Burbon, Grental, Valck, Nela.
9)Magazyny Wojskowe
10) Wiemy.
Dobra, jeszcze proszę jednego z was by wysłał mi jak ma wyglądać wasza siedziba żebym mógł stworzyć odpowiedni temat.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Szopen 2010-08-25, 16:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
*Szopen 
Wasz zły MG


Wiek: 24
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 1337
Skąd: Malec-Polis
Wysłany: 2010-10-30, 10:20     

Słuchajcie w związku z sytuacja jaka panuje wśród frakcji graczy postanowiłem napisać tego posta. Musicie zdecydować się do końca długiego weekendu czy chcecie tworzyć wasze frakcje. jeżeli chcecie to macie do końca przyszłego tygodnia(tj. do przyszłej niedzieli) czas aby uzupełnić liczbę członków do tych minimum pięciu i w pełni ich wyposażyć. Każdy musi mieć obowiązkowo pancerz frakcji i broń(długa i osobistą). Jeżeli ktoś do końca przyszłego tygodnia nie będzie spełnił tych wymagań to zostanie usunięty z frakcji. Tak samo frakcja nie spełniająca wymagań nie zostanie utworzona do czasu spełnienia warunków.
Każdy z was musi OBOWIĄZKOWO nosić obie bronie frakcji. To tego może nosić TYLKO I WYŁĄCZNIE dwie inne bronie (nie liczone są granaty). Jeśli ktoś posiada więcej broni lub nosi dużo ekwipunku niech stworzy sobie w bazie frakcji własny schowek(nowy temat) gdzie tylko on będzie chował swoją broń. Członkowie frakcji w podpisie muszą umieścić, które z noszonych broni są przepisowymi broniami frakcji i pancerz noszony zmienić na pancerz frakcji.
W każdej frakcji musi się zna;leźć jeden przywódca, który będzie odpowiadał przede mną za postępy frakcji. Znaczy to tyle, że jeśli nie spełni warunków konsekwencje wyciągnę najpierw wobec niego. On musi zadbać by frakcja wykonywała jakieś zadania razem. To się tyczy Władców Ognia. Macie zgłaszać się po zadania dla całej frakcji. Nie chce by każdy członek był tylko gościem we własnej bazie. Jeśli zadeklarował się na członka frakcji to do czegoś go to zobowiązuje. W razie nie stosowania się jakiegoś członka frakcji do tego pierwsze nastąpi rozmowa z nim i przywódcą a potem inne konsekwencje.
Tak wiec od teraz przywódcy frakcji proszę zacząć rekrutować członków i uzbrajać ich (oczywiście może o to zadbać każdy inny członek frakcji) oraz o wysłani mi powiadomienia czy frakcja istnieje, licznie członków oraz na jakim etapie jesteście z rekrutowaniem i uzbrajaniem.
_________________
Wojna jest największa sprawą państwa, podstawą życia i śmierci, Tao przetrwania i zagłady.

Mówisz hip-hop ja odpowiadam heavy metal
Mówisz techno ja odpowiadam Punk
Mówisz pop a ja wykrzyczę ci power metal
 
 
 
Valck
Doświadczony stalker

Imię: Valck
Ksywka: Valk
Gotówka: 200
Pancerz: Kombinezon Stalkera
Frakcja: Samotnik
Broń 1: Obokan
Broń 2: Nóż
Umiejętność 1: Obsługa Broni Szturmowych 2 lvl
Stan: Lekko Ranny
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 102
Wysłany: 2010-10-30, 18:11     

1)Spełnione ( składamy się z qwerty’m po 5.000)
2)Łowcy Artefaktów P-Z-S Cel: Dopuszczenie świata do dóbr zony.
3)Skład Frakcji(

Przywódca:Valck
Prawa Ręka:Lee
Lewa Ręka:Burbon
Dowódca Rekrutów(Poszukiwaczy):GLO08
Zaopatrzeniowiec: Burbon
Handlarz:Burbon(Zapewne później NPC)
Technik: Lee
Rekrut 1:Igoand
Rekrut 2:Grental
Rekrut 3:ItachiUchicha

5)Sprzedaż artefaktów, eksport trofeów z mutantów,wspólne wypady na misje

6)Kombinezon Łowców w kolorze szkarłatu, na lewym ramieniu widnieje herb Łowców. Na plecach napis PZS.
Ulepszenia:
-Ochrona przed zadrapaniem
-Ochrona przed Anomaliami
-Nakładka kuloodporna
7)Obrazek poznaj, zdobądź, sprzedaj.
8)Magazyny Wojskowe(Budynek Zdobyty)
9)Frakcyjna Broń Obokan, Walker P99,pancerz PZS,Dla rekrutów Viper-5,pancerz dowolny lub brak
10) Wiemy.
_________________
Ksywa:Valck
Stopień Wojskowy:Sierżant
Uzbrojenie:Obokan
(AN-94 Abakan)
Opancerzenie:Kombinezon Stalkera)
* System tłumienia anomalii
* Noktowizor Analogowy
*I to co ma kombinezon Stalkera

Ruble:200
Umiejętności
Obsługa Broni Szturmowych 2 lvl
Cechy
-Siła
-Zmysły
 
 
~Imb 
Administrator


Wiek: 24
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 1746
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-10-07, 19:18     

Odświeżam o temat i przypominam, że zasady tworzenia frakcji się nie zmieniły.
_________________



 
 
 
*Chaos 
Mistrz Gry


Imię: Dymitry Aristow
Ksywka: Chaos
Gotówka: 910
Stan: Zdrowy i w pełni sprawny
Wiek: 99
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 263
Wysłany: 2014-01-07, 13:26     

1) Szekle so!
2) Nazwa: Echo Zony
Cele: Stworzenie potężnej frakcji, bezpiecznej przystani dla stalkerów.
3)Organizacja:
Przywódca: Chaos
Prawa ręka: Jastrząb
Oddział do zadań specjalnych (Tajne): Tajne
Oddział zwalczania mutantów (Myśliwi, walka z mutantami): Jastrząb
Oddział szturmowy (Żołnierze, walka z innymi ludźmi.): Lays
Oddział zbieraczy artefaktów (Zbieracze, zbieranie artefaktów): Svein
4)Dowódca: Chaos
Prawa Ręka: Jastrząb
Zaopatrzeniowiec: Svein
Medyk: Nepis
Technik: Marcus
5) Zarobek poprzez między innymi: polowania na mutanty, zbieranie artefaktów, ochrona różnych grup naukowych, obracanie pieniędzmi (handlarz). A także inne niezadeklarowane źródła dochodu.
6)Sprzęt zależny od danego oddziału. Jest to sprzęt standardowy który teoretycznie otrzymuję każdy członek frakcji, jednak w praktyce istnieje możliwość wymiany ekwipunku wedle upodobań, jednakże nie można sprzedawać sprzętu frakcyjnego, a należy zdawać go z powrotem do zaopatrzeniowca. Z ekwipunkiem kupionym z własnej kieszeni robimy co chcemy.
Oddział do zadań specjalnych: Tajne lub bliżej nieokreślone.
Oddział zwalczania mutantów: Skórzana kurtka, Winchester lub strzelba myśliwska, a także pistolet wedle upodobań.
Oddział szturmowy (Żołnierze, walka z innymi ludźmi.): Kombinezon stalkera ulepszony odpowiednio pod ochronę przed kulami, AK-74, pistolet wedle upodobań.
Oddział zbieraczy artefaktów (Zbieracze, zbieranie artefaktów): Kombinezon stalkera ulepszony odpowiednio pod ochronę przed anomaliami, broń wedle upodobań, standardowo krótki kałasznikow.
7) Herb:
8) Chaos, Jastrząb, Svein, Marcus, Lays, Lee, Nepis.
9) Dolina Mroku
10) Miło.

//Do czasu wprowadzenia frakcji do gry mogą występować małe korekty w stylu zmiany herbu czy barw frakcji.

Szekle na rozruch frakcji so? Szekle so!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik: 


Wygaśnie za Dni
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from HeavyMusic.org

| | | Darmowe fora | Reklama